Wednesday, 30 May 2012

SF BEAUTY VS D'QISTEE

jeng jeng jeng...
best plak bila guna perkataan "VS" nie...
mcm nak bperang pun ado... ngeh3...
BTW bukan nak bperang pung..... just nak kongsi pengalaman...

Aku mula mcuba produk Dqistee bulan 1/2012...
well produk nie aku pakai 2x dah... n sangat bkesan... sangat2 bkesan...
mmg la kulit mengelupas... tapi sbb nak syanteqqq kannnn....
tahan jea la... (btui kata org, pompuan nie kalo nak syanteq sanggup bkorban)...
then, housemate aku pun tegur sbb produk yang aku pakai sama mcm produk dia SF BEauty...
opsss samaaaa???? jeng jeng jeng... (again??)
sama dari pandangan mata kasar lah...
Krim siang (kuning sama mcm Dqistee)
Krim malam (putih sama mcm Dqistee)
Sabun (ermmmm.... SF nie ada dua jenis sabun...hijau dan kuning cumeeeee kuning dia cerah dari kuning DQistee)...

SO....
aku dengan tanpa segan silu, bpindah try SF plak (sebenarnya mudah nak dpt stok, xyah tunggu post laju depan pintu opis aku)... kuang kuang kuang....
welllllllllll....
sama jerkkkkk.....
mudah caranya, aku terus kan SF...

HUrmmmmm.... aku pun xley dok diam... aku cari bahan utk jd testimoni aku... jeng jeng jeng....
aku pun sponsor staff kesayangan aku nie spi nmpk kesannya.... so nengok lew sdiri aeh... sebelum n selepas...
Alhmdulillah...
nampak kesannya...

sebelum.....



anak daranya nie kulitnya sensitif... so kesan jerawat buat dia x selesa n buat rasa rendah diri....
so, aku kena lah bantu... sbb dia nie seorang yang sgt...sangat... saaaaangaaaatttt boleh diharapkan...
nnt nak bagi duit, confirm dia xnak... so aku balas jasa baiknya dengan cara nie...


selepas.......

kulitnya cerah dan sekata... kesan jerawat semakin hilang
nampak x.... senyum pun penuh bmakna...hasil penggunaan kurang dari 2bulan...
bayangkan kalau pakai 2 tahun... kalah mak jemah tauuuu...



so.....
who's next???
my boss.....
sebenarnya aku nak promote gak kat boss.... tp nnt aku nie nmpk poyo plak...
alhamdulillah.... kata hati ku di dengar akhirnya....
boss mula bsuara utk test bila tengok wajah dila nmpk perubahannya....
bertuahnya boss ku ini sbb x melalui proses mengelupas langsung... XDE LANGSUNG okeyyyyy....
korang nilai sdiri la aek...

sebelum...
(xmo komen, nnt korang ckp aku mengata boss)...



selepas.....
(tq boss....)

so itulah kisah untuk hari nie....
erk... apa??
apa???

x dengar.... korang nak aku letak pic aku plak??
ermmmm.... segan arrrrrrr.... xmo lah.....
alaaaaa.... xyah laaaaa....alaaaa... (sambil tgk pic yang cun2 nak letak...)
ok lah... oklah... nah untuk kowang....

sebelum....

ehem... saja letak muka garang.... hehehe... kulit aku ada jerawat besaq2.. slalu bawah bibir... (mulut lazer kottttt)

selepas....


hehehe.... mcm sama jea... hahahaha....

tapi ramai yang nampak hasil pemakaian produk nie....

so sekian, terima kasih pada sudi membaca... huhuhu.....


No comments:

Post a Comment